portrait of intrigued charming european girl, standing in thoughtful pose with opened mouth, looking aside and holding hand on ching, planning or calculating something in mind, over gray background.

FAQ algemeen

Let op: Deze FAQ is niet bedoeld voor kopers van nieuwbouwwoningen waar wij projectpartner zijn. Heb jij een woning gekocht waar wij standaard het sanitair, tegelwerk of de keuken voorzien?  Lees de projecten FAQ.

Jouw studio bezoek

Q: Kan ik zonder afspraak langskomen in de studio?

A: Dat kan zeker! Je bent van harte welkom om inspiratie op te doen in onze studio. Wil je ook graag geadviseerd worden, dan raden wij aan vooraf een afspraak te maken. Zo weet je zeker dat er iemand beschikbaar is die de tijd voor jou kan nemen.

Q: Hoe lang duurt een adviesgesprek?

A: De duur van een afspraak is zeer divers. Wij plannen per afspraak 1.5 uur in. Heb je jouw gesprek binnen die tijd niet volledig af kunnen ronden? Dan bepaal je samen met de verkoopadviseur hoe jullie het vervolg ingaan. Dat kan via mail, teams, telefoon of middels een vervolggesprek. Aan jou de keuze.

Q: Kan ik mijn afspraak voor de keuken en afspraak voor het sanitair combineren?

A: Dat kan zeker! Als je de afspraken combineert zal de ene afspraak in de ochtend plaatsvinden en de andere afspraak in de middag. Een lekkere lunch wordt door ons geregeld.

Q: Wat moet ik meenemen naar mijn adviesgesprek?

A: Hoe meer informatie wij hebben omtrent de ruimte waarvoor je in onze studio komt, hoe passender wij jou kunnen adviseren. Maten en/of maattekeningen van het huis en/of de ruimte zijn een must. Daarnaast is het fijn als wij inzichtelijk hebben waar het leidingwerk zit. Verder kun je uiteraard alles meenemen wat jij aan de adviseur wil laten zien. Bijvoorbeeld moodboards of foto’s van stijlen, kleuren of producten die jij mooi vindt.

Offerte tot order

Q: Wanneer ontvang ik het 3D ontwerp en de offerte?

A: Je ontvangt jouw 3D ontwerp en offerte via de mail, na jouw afspraak in de studio.

*De tekeningen dienen als impressie. Aan de tekeningen kunnen geen rechten worden ontleend.

Q: Hoe geef ik wijzigingen op de offerte door?

A: Wijzigingen op de offerte kun je per mail of telefonisch doorgeven aan jouw adviseur(s). Zij verwerken het dan en sturen jou de nieuwe offerte toe per mail. Zijn er grote wijzigingen en kom je liever nog een keer langs in de studio? Dan kun je een vervolgafspraak maken.

Q: Wat kan ik verwachten na het tekenen van mijn offerte?

A: Is jouw offerte helemaal in orde? Dan kun je via digitaal ondertekenen akkoord geven. Na akkoord kunnen wij voor je aan de slag; de order wordt voor alle zekerheid nogmaals gecontroleerd door onze backoffice waarna de producten worden besteld en verzameld voor uitlevering.

Levering

Q: Wat is de levertijd van een keuken of badkamer?

A: De levertijd van een keuken of badkamer is sterk afhankelijk van gekozen producten en merken. Hier kunnen we daarom alleen antwoord op geven zodra bekend is wat de keuzes zijn. Tijdens het adviesgesprek zal de adviseur een indicatie geven. Na het tekenen van de offerte is onze backoffice aanspreekpunt voor vragen over leveren en montage.

Q: Door wie wordt mijn keuken of badkamer geleverd?

A: Levering van keukens vindt plaats via onze transportpartner Triple-G. Triple-G levert de keuken in één levering uit. Sanitair wordt vaak rechtstreeks op het gewenste adres geleverd. Komt het sanitair bij meerdere leveranciers vandaan, dan kan het zijn dat de goederen in meerdere delen geleverd worden. Levering van sanitair via ons eigen logistieke centrum is ook mogelijk. Met de adviseur kun je bespreken wat het meest praktisch is voor jou.

Q: Wanneer wordt mijn keuken of badkamer geleverd?

A: Wanneer de leverweek voor de keuken bekend is, ontvang je van ons een mail met een voorstel voor levering. Komt dit niet uit? Neem dan even contact met ons op. Dan plannen we een datum in die jou schikt. Sanitair wordt geleverd op de datum die op de orderbevestiging staat.

Montage

Q: Kunnen jullie ook de montage verzorgen?

A: Indien gewenst kunnen wij ook de montage van de keuken of het sanitair voor jou verzorgen. Dit doen wij in samenwerking met vakmensen uit ons netwerk. Vraag jouw adviseur(s) naar de mogelijkheden.

Betaling en annulering

Q: Moet ik een aanbetaling doen op mijn keuken of badkamer?

A: Ja, zowel voor de keuken als voor de badkamer vragen wij een aanbetaling van 10% wanneer de bestelling geplaatst is. De overige 90% dient vlak voor levering voldaan te worden. Afwijkende betalingsregelingen zijn mogelijk in overleg met de adviseur.

Q: Kan ik mijn bestelling annuleren?

A: Hier zijn onze algemene voorwaarden van de consumenten voorwaarden van toepassing. Deze vind je hier.

Garantie

Q: Hoe lang heb ik garantie op mijn badkamer of keuken?

A: Je garantie is afhankelijk van de gekozen producten en merken. Vraag jouw adviseur naar de garantietermijnen. Bij keukens kun je jouw apparaten vaak registreren om jouw garantie te verlengen.